martes, 14 de abril de 2015

Todo cambia - Mercedes Sosa

Marion Cotillard
Cambia lo superficial, cambia también lo profundo 
Cambia el modo de pensar, cambia todo en este mundo 
Cambia el clima con los años, cambia el pastor su rebaño 
Y así como todo cambia, que yo cambie no es extraño 
Cambia el más fino brillante, de mano en mano su brillo 
Cambia el nido el pajarillo, cambia el sentir un amante 
Cambia el rumbo el caminante, aunque esto le cause daño 
Y así como todo cambia, que yo cambie no es extraño 
Cambia el sol en su carrera, cuando la noche subsiste 
Cambia la planta y se viste, de verde en la primavera 
Cambia el pelaje la fiera, cambia el cabello el anciano 
Y así como todo cambia, que yo cambie no es extraño 
Pero no cambia mi amor, por más lejos que me encuentre 
Ni el recuerdo ni el dolor, de mi pueblo y de mi gente 
Lo que cambió ayer, tendrá que cambiar mañana 
Así como cambio yo, en esta tierra lejana 
Cambia, todo cambia...