sábado, 21 de agosto de 2010

O piollo e a pulga

O piollo e a pulga querían casar. Non tiñan panciño para empezar.

Saiu a formiga do seu formigueiro: - Eu fago o panciño que son panadeira.

-¡Ai! miña vidita, panciño xa temos, faltan os manteis ¿onde os buscaremos?

Saiu a araña da súa arañeira: - Eu fago os manteis que son tecedeira.

-¡Ai! miña vidita, manteis xa temos, faltanos a carne ¿onde a buscaremos?

Saiu o lobo da súa lobeira: -Eu traio a carne que son carniceiro.

-¡Ai! miña vidita, carne xa temos, faltanos o viño ¿onde o buscaremos?

Saiu o mosquito do seu escondite: -Eu traio o viño que son taberneiro.

-¡Ai! miña vidita, viñiño xa temos, faltanos padriño ¿onde o buscaremos?

Saiu o rato do seu buratiño: -Mirade que guapo, eu serei o padriño.

-¡Ai! miña vidita, padriño xa temos, faltanos madriña ¿onde a buscaremos?

Saiu a ra da súa pociña: -Eu son moi fermosa, serei a madriña.

-¡Ai! miña vidita, madriña xa temos, faltanos danzante ¿onde o buscaremos?

Saiu o sapo todo elegante: -Eu son moi lixeiro, serei o danzante.

-¡Ai! miña vidita, danzante xa temos, faltanos gaiteiro ¿onde o buscaremos?

Saiu o grilo do seu grileiro: -Por eso non quede que eu son gaiteiro.

Estando na festa con tanto ruído saltou o gato e comeu ó padriño.